haribulantahun

TeRiMa KaSiH=))

Rabu, 24 Mac 2010

membebel versi sains

syukur kpd-Mu ya Allah krn msih mmberi ruang untuk saluran pernafasan ini dilalui oleh bayu oksigen-Mu yang aku pinjam dari-Mu tanpa berbayar walau 1 sen pun.

hari ini....
otot temporalis aku bekerja kuat, letih
otot sternokledomastoid aku banyak digunakan
neurotransmiter aku banyak bekerja juga
sistem otak aku banyak berjalan

hari ini....
rektus abdominus aku tak kuat
tranversus abdominus aku tak bermaya
masseter aku pun tak bnyk berfungsi

semua mungkin gara-gara test anatomi dan fisiologi yang tak menjadi hari ini.
smlm bertungkus lumus study last minutes, last2 ujian dibatalkan...

geram pun ada mulanya. tp itulah yg dikatakan hikmah.
merungut tiada gunanya krn kita tak tahu disebalik setiap kejadian.

Yup! mmg benar dan mmg terbukti. perancangan Allah itu jauh lebih baik dari kita.
at d end of class, lectrur bg skit hint2 soalan. yahhh mmg ada bnyk yg tak sentuh lg rupanya.
syukur tak jd test rini=)

p/s : jgn suka study last minit
: jgn cpt mrungut
: think positive always
: sntiasa melihat peluang kpd stiap kekurangan=)

yahhh!!! blh smbung wat assigmnt lain yg trbengkalai.
~ home sick always=(..~

0 comments:

Catat Ulasan