haribulantahun

TeRiMa KaSiH=))

Rabu, 31 Mac 2010

Allah...

Allah...
aku merayu pada-Mu tunjukkanlah aku kebenaran
berilah aku kekuatan untuk menghadapi sgala kerenah dunia dan isinya..
berikanlah aku petunjuk dan hidayah-Mu

Allah....
aku merayu kepada-Mu jgn Engkau tinggalkan aku...
aku sgt memerlukan rahmat dan perhatian dari-MU...
jgn Engkau tinggalkan aku sndirian tanpa berteman...

Allah....
Engkau tidak memerlukan aku...
tp aku yg terlalu memerlukan Engkau...
jgn Kau tutup hati ini dgn ksilapan2 serta noda2 yg telah dilakukan....
jgn Kau padam cahaya-Mu utk menerangi hati ini...

Allah....
campakkanlah cahaya hidayah-Mu dlm hati ini...
berilah aku kekuatan...
berilah aku kekuatan....
berilah aku kekuatan...
berilah aku kekuatan....

aku tidak berdaya apa-apa tanpa kasih sayang dan rahmat-Mu...

0 comments:

Catat Ulasan