haribulantahun

TeRiMa KaSiH=))

Isnin, 14 Jun 2010

3 BiJi KeK. (aL- KiSaH HaRi2 BahaGIaKu..)


Alhamdulillah Allah masih memberikan diri ini kesempatan untuk menaip sepatah dua dlm blog usang ini..
sbenarnya terlalu banyak dalam kepala nak ditulis, cuma masa yg kurang mengizikan. mugkn iltizam yg lelah juga utk menulis.
aku bersyukur kpd pemilik alam semesta ini kerana memberiku rasa bahagia dan gembira dismping insan2 yang dikurniakan oleh Allah kpdku..

berikut merupakan coretan hari2 bahagiaku pd bulan lahirku...


10 mei 2010

-tb2 fon aku brbunyi "tet tet.. tet tet.." tnda msg masuk. aku pun buka;;;;; anak usroh aku ucap birthday kat aku. wahhhh insan terawal ucap! dlm hati 'ingat jugak kat aku =)' tak kisah la wlaupun tarikh sbnr birthday aku 19 mei... 9 hari lg....
walaupun silap, tp aku sgt happy. ada insan igt n ambil tau kat diri ini=)).
time kasih dik!


11 mei 2010

-ucapan birthday di bilik wudu' balai islam. " happy birthday!!". Aik dlm hati aku ~lagi 8 hari birthday aku~ ermm tak smpai ms lg la dik... "tak pe, mmg sy nk wish awl2 pun"....

- mlm tu, dlm kul 10 lbh. waktu tu tgh menyembang ngn kwn2 kt blik ttb fon berdering. aku tgk skrin fon aku yg cabok tu, aik, naib s/u BADAM call?? ada meeting ke?
"assalamualaikum, emm minta trun blik kuliah utama skrg. ada meeting trgempar."
~ "aik dh lwt ni.. ok2 jap g trun"
" cpat skit ye"
tgh siap2 fon bnyi lg. kringggg...
" cpt skit trun"
~ "ok2 on d way"
tak smpai 5 mnit fon bnyi lg... kali ni timbln ydp BADAM plk call. aik pelik bebenor. tak pnh2.
" emm cpt skit. adahal mustahak ni"
aik plik btul meeting kali ni. bkn main pnting lg smpai cll aku tak bnti2.
dlm hti dh lain mcm dh rasa. aku bgegs trun, smpai je dpn BKU jump ngn naib YDP. hairan btul aku. tadi kalut sgt tapi gelap je blik.
tak da spe2 pun.
"mn yg lain?"
"tah tak smpai lg. tak pe msuk dlu"
aku buka je pintu trus nmpk 3 4 org dlm gelp ddk blakang krusi. SAH aku dah trkena!!
dah agak dah td... msuk2 je, adk2 n shbat2 BADAM
" ALLAH slmatkan kamu...." smpai hbs lagu...
ada smbunyi blkng pintu, krusi, emm... mcm2...

bhagian dpn sekali ada sbiji kek wrna hijau.
sbnrnya smbutn bfday aku diawalkan 8 hari. hehe... sbb dsambut skali ngn YDP BADAM yg lhir 10 mei. sbb tu dpt special skit.=))

apa2 pun aku nk mek ksmpatan sni ucapkan berjuta-juta trima ksih pada shbat2 smua sbb dh susah pyh wt surprise kat aku n YDP.

JASA KALIAN AMAT DIHARGAI. aku gembira brada dlm kluarga BADAM (badamkt.blogspot.com)

                    aku brsyukur pada-Mu ya Allah.. kek dari keluarga BADAM...
                        dah trpotong skit bru igt nk snap photo. hihihi....



12 mei 2010

- hadiah markh ujuan anatomi dan fisiologi (highest=p)
- cik mek yam bg hadiah pen=)) thnks a lot cik!!
- folder anatomi dan fisiologi full mark (20/20)
- kerja kursus anatomi dan fisiologi gred A+. (90.4%)

~rsenye bru prtma kali dpt folder ok. sblum ni rasanya no 1 gk tp dr blkg skali... ish ish ish....=(~


13 mei 2010

-ucpan birthday dr tok guru maktab. toche2...

~dlm hti, emm nmpk gya hri birthday aku yg sbnr conferm tak da sapa wish dah. smua pakat wish awal2~ tak pe tak kisah pun=p yeke...

18 mei 2010

- tak igt dah hamba Allah mana wish. tp katanya nk jd org prtama wish sblum org len. emm yela.... dh jd org ke brapa pluh dah tak tau. time ksh igt!=))

- esk 19 mei, bfday aku tp aku da exam.. wwaaa... waaaa... EDU 3104

-mlm tu aku kat blik kwn brtungkus lumus study. bnyk lg tak cover ooiii...
hahaha penangan study lst minutes....

19 mei 2010

-jam dh mnunjukkn kul 12.01 pg. aku msih brgelut ngn kwn2 nk khatam buku. ttb.. tet tet... tet tet...
msg aku buka. dri alang ucap bfday. "CPT DTG BLIK WAN SKRG!"
alamakkk... aku bnyk lg tak study.
"errkk.. tak study habis lg"
" kejappp je. alang bli kek"
huk huk sdh n trharu smua ada... thanks alang!!

                     
                                                                                                                kek alang bagi!! ritu jd lbh                                                                                              smngat jwp exm. mkn vitamin kek. hehe..

- rmai yg sudi wish. tp x bp igt dah smua dgn tepat. asiff n tocheeee!!!!

- slm terharu n sayang untuk mama, n adik. dpt msg cure dr mama ucp bfday=))))))


27 mei 2010

                                                kek dari kawn2 =))

- kelas aku buat jamuan plus sambutan bfday bdk2 kls for april n may... dapat hadiah mug sebiji. tme ksih kwn2!! =))

inilah sedikit coretan aku utk hari lahirku pada tahun ini
Aku bersyukur pada-Mu ya Allah krana msih memberi aku kesempatan hidup hingga hari ini..


0 comments:

Catat Ulasan